WYMIANA / ZWROTY
hurt-domodel.pl
Szanowny Kliencie, towar zakupiony w naszym sklepie internetowym hurt-domodel.pl możesz wymienić lub zwrócić w ciągu aż 14 dni od daty odebrania przesyłki.
ZRÓB TO W 4 PROSTYCH KROKACH
1. POINFORMUJ NAS
Kiedy zajdzie potrzeba zwrotu, reklamacji lub wymiany towaru na inny, poinformuj nas o tym. Zadzwoń lub prześlij email z informacją, a my postaramy się doradzić i ułatwić cały proces.
2. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Dołączony do paczki wypełniony i podpisany formularz jest niezbędny przy zwrocie lub wymianie. Znacznie przyspieszy cały ten proces i ułatwi nam prace. Dostępne poniżej.
Formularz wymiana/zwrot/reklamacja
2. SPAKUJ PRZESYŁKĘ
Spakuj produkty tak, aby dotarły do nas w takim stanie jak je otrzymałeś, możesz do tego wykorzystać nasze pudełko. Pamiętaj o dołączeniu wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu/wymiany. W przypadku zwrotu wymagane jest dołączenie oryginalnego paragonu.
3. ODEŚLIJ ZWRACANY TOWAR
Przesyłkę nadaj na adres:
Alle Moda Sp. z o.o.
Nadrzeczna 7C lok. A18
05-552 Wólka Kosowska
Zwroty i wymiany produktów odbywają się na koszt Kupującego.
4. WYMIANA PRODUKTU / ZWROT PIENIĘDZY
Przybliżony czas realizacji wymiany to około 10 dni roboczych. Zwrot należności zlecony jest przelewem na podane w formularzu konto do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z dołączonym poprawnie wypełnionym i podpisanym formularzem odstąpienia od umowy.
Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar nowy, nienoszący śladów użytkowania, pozbawiony wad oraz z oryginalnym opakowaniem.
Podczas wymiany towarów o innych wartościach różnice będą wyrównywane na wskazany adres klienta lub konto bankowe. W przypadku dopłaty po stronie Klienta towar zostanie dostarczony po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym firmy.
Wymiana lub zwrot wysłana za pobraniem nie zostanie odebrana.
Uwaga: Zwrot zamówionego towaru z uwzględnioną promocją na kolejny produkt z obniżoną ceną może się odbyć tylko przy zwrocie całego zamówienia. Takie produkty są sprzedawane w pakiecie, stanowiącym nierozłączną całość.